Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Ankan - 27 januari 2009 23:50

När vi är i Sälen v4 varje år så är det stor RT (Round Tabel) fest där. RT:arna från Gotland har olika teman varje år och kommer utklädda, dom har bland annat kommit in glidande på after skin utklädda som Elvis, med peruker, polisonger och den vita Elvis sparkdräkten. Dom har vart bönder, med Kepsar och t-shirts där det stod: Bondläpp säker blygläpp. I år kom dom ingungande som sumobrottare i dräkter som var uppblåsta med luft eller vad det nu kan ha varit. Dom var skithäftiga och bjöd verkligen på sig själva som dom gör varje år, jag hade tyvärr inte kameran med mig då.


Idag var jag och tränade Body Combat, det är ett konditionspass med olika sparkar och slag, hade inte testat det förut med det var skoj. Jag känner mig lite som en sumobrottare varje gång jag är och tränar, jag brukar ställa mig längst bak för att inte skymma sikten för de andra. Men jag har mål med min träning , det är givetvis att komma i form, att kunna stå längst fram iförd ett tajt linne och tights, med en fast kropp och att ha lätt för hänga med i alla olika rörelser. Som det är nu håller jag på att slå knut på mig själv ibland, är i otakt, sträcker upp fel arm eller ben och går åt fel håll i mina långa vida träningsbyxor och stora t-shirt.


Jag kan ju tyvärr inte heller stoltsera med några fasta muskler men jag har väldigt många skrattgropar på kroppen, ja jag brukar celluliterna för det och intalar mig att jag fått dom för att jag vart så glad i mitt liv! Förr brukar jag även säga: - Varför ska man ha tvättbräda när man kan ha tvättsäck? Men när jag tittar på alla väl tränade tjejer på passen så inser jag att det är snyggare med tvättbräda, att jag inte fattat det tidigare men jag skyller allt på soffpotatisen.


Nä nu är det dags att titta in i huvudet några timmar.


// Ankan

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards