Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

De är körigt idag!

Av Ankan - 19 januari 2009 20:47

Det var full fart på jobbet, märktes att man vart hemma några dagar, var ju dessutom trött som tusan eftersom John Blund inte behagade komma förrän kl 02,00, task mört!


Kom inte hem från jobbet förrän 17,30 och Body Pumps träningen började de 17,45 så det var bara att snabbt svira om till träningskläder, fylla vattenflaska och sticka iväg igen. När jag klev ur bilen och det är fem minuter kvar innan passet börjar inser jag att jag glömt skorna hemma....fan fan fan. Hoppar in i bilen, hem hämtar skorna och kommer inrusande fem minuter för sent men jag var ju uppvärmd och klar så det var bara att sätta igång. När passet var slut skakade båda benen så jag är rädd för att jag har sett till att det återigen kommer att bli fritt fall ner till toastolen och alla andra stolar ett par dagar framöver.


När jag kom hem så var bara att slå på tv så jag fick se andra halvleken av handbollsmatchen samtidigt som jag fixade mat. Jag har det så bra att vardagsrum och köket går ihop så jag kunde fixa båda sakerna samtidigt. Efter det var det bara hoppa in i duschen och sen byta kanal så jag kunde börja titta på idrottsgalan. Så denna dag har gått i ett och nu känner jag mig faktiskt trött så inlägget blir inte längre än så här idag.


Förresten så läste jag att det fanns en fanclub för oss som fick saft i sirapsflaskor när vi var små! Visst väcker det många minnen :-) Tror jag ska med mig vatten till nästa träning i en sån :-)


 Ha det bäst!

// Ankan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards