Alla inlägg den 4 april 2009

Av Ankan - 4 april 2009 21:01

Kände redan igår eftermiddag att jag hade något skit i kroppen. Började frysa och kände mig hängig. Eftersom det var invigning av det nya kontoret i Västerås härdade jag ut till klockan åtta sen tog jag bilen och åkte hem så det var en nykter och städad tillställning för min del, jag hade även alla sakerna med mig hem:-)


Idag har jag tagit det lugnt, solat lite i det fina vädret, städat lite, tog en promenad ner till stan, vill ha ett par baggy jeans men jag hittade inga.


Nu ligger jag med filt i soffan och små fryser, slötittar på Robinson och läser lite bloggar. Jag vill inte bli mer sjuk, jag ska åka till stugan i Trysil på onsdag och fira påsk, vill inte ha med mig denna objudna gäst som nu är i min kropp. Kakan, mormor och morfar åkte till Trysil i dag, mamma ringde vid fyra då satt hon och pappa mot husväggen solade, drack vin och hade tänt grillen, hur härligt låter inte det..?!


Hoppas ni får en mysig fortsättning på lördag kvällen.

Atjoo, snor och snörvel.

// Ankan


Ovido - Quiz & Flashcards