Alla inlägg den 29 april 2009

Av Ankan - 29 april 2009 22:14

Detta önskar jag mig just nu:


En fönstertvättare, jag gillar verkligen inte att tvätta fönster men jag gillar inte skitiga fönster heller. Är det för mycker begärt att det kommer hit en pudding som står i bar överkropp och putsar medans jag ligger i hammocken och dricker vin? Jag ser då inga fel i det alls, jo ett fel finns det, jag har ingen hammock.


Samma pudding kan få fortsätta på min önskelista, byta till sommardäck på bilen, glasa in min veranda, bygga en redskapsbod, kakla i köket, inreda vinden, göra relaxavdelning i källaren. Puddingen kommer dessutom att få den stora äran att istället för att få lön betala hela kalaset, så klart!


Jag har i alla fall bytt rent i sängarna och tagit en dusch så oavsett om puddingen kommer eller inte så kommer jag sova gott i natt, alltid något!


Heja Sverige som lyckades vända matchen!


Nattis!


Öj förresten, jag kom i ett par jeans idag som jag inte kunnat haft på 5 år, ibland behövs det inte mycket för att en dag ska bli bra :-)


Ankan


Ovido - Quiz & Flashcards