Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Ankan - 1 maj 2009 23:46

I dag har verandan fått sig en make over,golvet oljandes in i veckan och i går blev övriga ytor renskurade. Så idag var det bara att inhandla lite nytt lúll lull sen blev verandan vårfin. Nu inväntar jag att min hustomte ska komma och snickra klart det sista så jag kan måla vitt på det som är omålat nu.  Jag vill även vinna på triss så jag kan glasa in verandan, plötsligt händer det!


Jag har i dag avverkat 17,34 km i mina skor och har nu gått upp till första platsen igen men maratonlöperskan har inte lagt in några kilometrar på snart två veckor, hon kanske bara inväntar på att jag ska komma i kapp  och sedan dyngar hon in 100 mil och vill på så vis knäcka mig men det gör hon inte så lätt. Mitt lag har ökat ledningen så det ser bra ut men vi har inte ens kommit halvvägs till Vacover så än kan mycket hända. Hon som ligger trea jagar på som bara den, lägger in nästan 3 mil om dagen så snart är hon i kapp om hon ska hålla det tempot, men hon kanske får skoskav och spruckna hälar snart :-)


Jag har inte bytt däcken på bilen än, shame on me. Jag går ju bara nu för tiden och bilen får stå men jag lovar i morgon ska jag göra det!


Nattis!

Ankan

Ovido - Quiz & Flashcards