Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha det är du som är jävla Ankan och skrattade, du går under det namnet här i Stockholm för att du du går så in i helskotta :-) Vi har diskuterat dig många fikaraster och funderat på att hur du gör för att få ihop så många km hela tiden, lånar du ut skorna till andra? -Nähä du det gör jag inte, jag har slitit ihop varandra km och gått ner 8 kg i vikt. Då fick jag sponatana applåder av alla i rummet, då blir man lite stolt! Nu leder jag igen och har gått 800 km på 7 veckor.


Helgen har vart bra, i går var det fint väder och jag gjorde i ordning platsen där poolen ska stå, jämnade till underlaget. Jag får tyvärr inte ihop poolen själv men mor och far har lovat att hjälpa mig på onsdag då det sägs att fin vädret kommer. Kajsa ska ha kalas på söndag, får jag i vatten på onsdag och slår på värmen så ska dom kunna bada om vädret tillåter det.


Jag och Kakan som har norskt påbrå tyckte det var riktigt skoj att Norge vann melodifestivalen, Kakan gjorde nästan volter i soffan för han var ju dessutom SÅÅ SNYGG.


Nu blir det en dusch och sen bums i säng.

God natt!

Ankan 


Ovido - Quiz & Flashcards