Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Ankan - 13 maj 2009 22:23

Vissa dagar går då mer undan än andra, i dag har det bara sagt swisch, swisch, swish. Dagen på jobbet gick fort som vanligt, man slipper verkligen fundera vad man ska göra och det gillar jag, När arbetsdagen var slut var det bara att hämta Kakan på skolan och fortsätta ner på stan för att köpa fotbollsskor, hennes fötter växer som ogräs men vackra blommor har stora blad. Sen hem, Kakan bytte om och sen begav vi oss i väg till årets första fotbollsträning.

Kakan har verkligen längtat efter fotbollen och när hon sen gjorde tre mål i dag så var det mycket nöjd och glad tjej som cyklade hem, jag gick givetvis måste ju tänka på stegen :-) I dag har jag fått i hop 22 km men jag har även halkat ner till tredje plats så nu jävlar ska här promeneras.


Nu går ögonen i kors på mig men jag ska hänga upp en tvätt innan jag tittar in i huvudet.


Sov gott!


// Ankan

Ovido - Quiz & Flashcards