Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Glad Påsk!

Av Ankan - 7 april 2009 20:08

Passar redan nu på att önska er alla en Glad Påsk.

Mår bättre idag men det är lite snoigt har inte fått så mycket gjort det senaste dagarna. Har nu vart och tvättat och städat ur bilen, verkligen skit tråkigt men det var ett måste. Har packat in slalom  och längdskidorna i bilen, jag behöver en karl som kan göra sådana här tråkiga saker. Packat nästan allt jag behöver ha med mig, egentilgen räcker det med skidkläder, myskläder och raggsocker för det brukar bara vara det man har på sig när man är i stugan, ibland har det hänt att vi klätt upp oss lite till påskmiddagen men det är inte alltid.


Nu måste jag åka hem till mor och far och ta in deras post och sedan tänkte jag ta mig en kort promenad, måste bevaka min andra plats, nu är dom hack i häl.

Shit jag hade lovat mamma att baka bullar och ta med mig men man kan väl säga tyfri från det när man vart sjuk, japp det kan man TYFRI!


Så ha det gott folk och lova att komma hem från blåkulla igen!

Jag tar nu semester en vecka och tänker ha det bra med mina nära och kära.


Kram kram

Ankan


Kramar

 
 
segsliten

segsliten

7 april 2009 23:28

Kul att höra att du mår en aning bättre! Självklart kan du inte baka bullar när du är dålig, tänk om det kommer ner baciller i degen!!! Då riskerar du hela familjens hälsa, och det skulle ju vara oförlåtligt.
kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
Ingen bild

Stina

7 april 2009 23:30

Glad Påsk!
Ha en trevlig vecka!
kram Stina

 
Pia

Pia

8 april 2009 23:27

Ha en underbar påskledighet! Själv åker jag norrut en vecka och det ska bli såå skönt!! Stora kramen till dig!!

http://anjocapi.blogg.se

 
Pia

Pia

13 april 2009 21:40

Hoppas du haft en underbar påskhelg!! O hoppas att du piggnade till...
Kram!

http://anjocapi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards