Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Igår var det kört!

Av Ankan - 16 april 2009 20:54

Hur jag än försökte och hur många gånger jag än försökte så gick det inte att komma in på bloggen igår. Men idag så fungerade det direkt.....jag förstår mig  inte på tekniken men skit samma nu är jag här igen.


Tänkte tjata lite om tävlingen igen, jag ligger tvåa 3 mil efter den som leder. Det roliga med det hela är att idag fick jag reda på att hon som leder är en smal liten tjej som springer maraton. Fattar ni att jag Ankan Kakansson överviktig rökare ligger tvåa av trehundra personer och den ända som hitills är bättre än mig är en maratonlöpare, ja men låt na springa utav bara helvete jag flåsar på där bakom.Killen som ligger trea är 5 mil bakom mig och han ska inte förbi mig, då blir det över min döda kropp.

Igår gjorde jag mitt längsta pass hitills det blev 15,5 km och idag passerade jag 300 km.


Är fortfarande fruktansvärt motiverad, har fått lite valkar på hälarna, håller på att tappa byxorna för jag har gått ner 5 kg, det är några färre skrattgropar på låren och stor röven men annars så är jag still going strong!


Nu ska jag hälla upp ett fotbad och läsa lite bloggar!

Kram

Ankan

 
 
Veronika

Veronika

16 april 2009 21:50

Fan va du är bra.... Tur att valkarna sitter på hälarna....:D Keep going!

http://verransblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

stina

16 april 2009 23:18

Shit vad du är bra!
Maratontjejen kommer säkert att känna sig jagad och snava på en gren o vricka foten så du hinner förbi:)
Du frågade om jag skulle börja med armbrytning...jag slutade med det för ett par år sen när jag märkte att lars kompisar och mfl började vinna över mig i större utsträckning...jag vann sista "tävlingen" mot en gubbe på huset gungar som fick betala min öl:)
Nu kanske jag kan börja igen hehe

 
Speja

Speja

17 april 2009 09:13

Alltså, jag är så imponerad att jag nästan tappar skrivförmågan. Jisses vad du kämpar. Jag håller tummen för dig! Ge järnet!

http://www.spejasprov.blogg.se

 
segsiten

segsiten

17 april 2009 11:42

Jag är imponerad! Vilken självdisciplin! Tänk att ligga tvåa efter en maratonlöpare, och dessutom varit sjuk under tiden, det är helt underbart strongt gjort!
Lustigt det här med hur kroppen beter sig, tänk att man kan springa så mycket att valkarna sjunker ner till hälarna! Jag hoppas inte att de är så stora att de är ett hinder när du springer, för jag antar att det kan vara lite besvärligt med stora valkar slängandes runt vaderna? Undrar hur de sjönk dit ner egentligen?! Kan det vara tyngdkraften?
Kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
Pia

Pia

17 april 2009 17:49

Men helt jäkla underbart jobbat av dig!!! Vilken sporre du fått och du verkar besitta en hel del "jävlar-anamma" också!! ;o)
Go girl!! Kram!

http://anjocapi.blogg.se

 
T

T

17 april 2009 20:22

Gud vad impad jag blir! WOW!
Kämpa stenhårt nu! Jag hejjar som fasen! :)

http://modestymom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards