Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Ankan - 8 februari 2009 10:51

Jag har en antydan till huvudvärk, det blev en trevlig kväll igår. Maten var jättegod, kan jag varmt rekommendera att göra och det blev några glas vin till det. Vi slog till och drack lite champagne också som brorsan hade med sig, fint folk som träffades igår :-)


Det började snöa igår ikväll och snöar än, så i morse när jag vaknade och tittade ut var det vit, vit, vit överallt. Jag kan aldrig sova länge när jag druckit kvällen innan även om det vart sent. Det kryper i kroppen och jag vet att det är lika bra att gå upp, så klockan kvart över åtta var jag ute och skottade, som tur var det inte blötsnö men det var mängder av snö istället. En timme höll jag på innan jag fått bort allt och sopat av tre bilar, pappa och brorsans bilar blev kvar här igår. Kommer att få gå ut en vända till på eftermiddagen och göra ett ryck till för det fortsätter att vräka ner, tar det i samband med att jag ska iväg och träna step.Fram tills dess ska jag bara ta det lugnt, tror jag ska titta på en film och krypa ner i soffa med filt, ja så får det bli.


// Ankan


Ovido - Quiz & Flashcards