Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Ankan - 28 februari 2009 23:14

Varje vecka blir jag förvånad över vilka låtar som går direkt till finalen och så även i kväll, att Thorleifs var bland dom fem bästa fick  mig att vilja byta kanal direkt men Kakan hindrade mig. Kommer säkert att titta nästa lördag igen och reta mig på någon annan artist men vad finns det att välja på en lördag kväll. Jag råkade dessutom hälla ut ett halvt glas rött i min beiga soffa så nu är den insaltad.


Jag ringde till Kakan vid fyra tiden idag och frågade vad hon ville ha för mat när hon kom hem och fick svaret: Potatisbullar och bacon med lingonsylt och så blev det men jag gjorde även kycklingrolader som jag, mamma och pappa åt, mums!


Känner mig fortfarande mitt emellan frisk och sjuk, det är synd om mig inte ens en sjukdom vill ha mig ;.)


Nu ska jag stretch lite så jag är mjuk i kroppen, måste ju förbereda sig inför en sportförmiddag i soffan med långfrukost och vasaloppet.

Ska sätta klockan på ringning så jag hinner baka scones och koka ägg, Har köpt gott pålägg,marmelad och god jucie så här kommer det att mysas i pyjamasen till klockan tolv imorgon.


God natt!


// Ankan

Ovido - Quiz & Flashcards