Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Ankan - 19 februari 2009 21:09

Jag är helt slut, torsdagarna går i hundrasjuttio. Kakan har både körsång och cirkus träning. Även jag har träning det värsta passet av alla fattar fortfarande inte att jag går dit helt frivillig men oj oj vad nöjd jag är när jag går därifrån som en dränkt katt i svett. När vi kommer hem vid sju är det duschning och matlagning, när detta är klart så är klockan över åtta och då blir det en stunds mys i soffan. Just nu tittar vi på värsta bilförarna på fyran, hur är det möjligt att dom har fått ett körkort ? Dom har ju otur när dom tänker varje gång!


Nu sover Kakan och jag sitter här i soffan och jag är helt tom i bollen så det är nog ingen större idè att jag skriver mer för jag har inte en susning vad jag ska skriva om.


Fridens gott folk!


// Ankan

Ovido - Quiz & Flashcards