Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Ankan - 27 februari 2009 18:14

....knocka mig, ta mig i sängen och låt mig ligga där i flera dagar. Du får ha mig i ditt våld och jag kommer inte att göra motstånd jag lovar. Men nu får du ta och bestämma dig hur du ska ha det för så här orkar jag inte ha det!


Igår frös jag och hade både huvudvärk och tandvärk trodde att nu så är det dags att insjukna. Idag mår jag bättre men är ändå inte pigg, var och träna men var ganska orkeslös. Orkar inte göra något när jag kommer hem för all energi går till jobbet sen sitter man som en urvriden disktrasa i soffan resten av kvällen. Då är det bättre att ligga  sjuk i feber i några dagar sen blir man frisk och pigg igen, så jag säger igen Kom och ta mig nu då influensan och sen kan du fara dit pepparn växer!


Nu blir det lite käk och sen let`s dance. Det är så trist att laga mat till sig själv så det blir något enkelt som går snabbt. Nästa helg får det bli riktigt fredagsmys när Kakan är hemma igen! Hon har det ialla fall toppenbra tillsammans med bestemor och bestefar i Norge.


Ha en skön kväll!


// Ankan

Ovido - Quiz & Flashcards