Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Ankan - 26 februari 2009 18:44

Läste ett bra citat idag; En vän är som en behå, finns nära hjärtat och ger ett bra stöd, tyckte den var lite skoj!


Idag hoppade jag över träningen, känner mig trött och halvfrusen vet inte om det beror på att jag fortfarande har lite ont i tanden eller om jag håller på att insjukna i det som alla andra redan har haft, influensan. Det visar sig men jag hoppas att jag kan stå på bena imorgon med för det är två viktiga möten på jobbet som jag känner att jag inte kan missa, går dom möten bra kan det vara värt att fira framöver.


Har skickat lycka till sms bror inför den stora premiären imorgon, hoppas verkligen att allt går vägen för det är ju ingen som lär missa om ljudet inte fungera, om någon av skådisarna säger en replik fel märker ingen något men om dom inte hörs märker alla det, shit vilket ansvar han har lill pöjken!


Nu ska jag lägga mig under en filt på soffan och titta på tv, egentligen borde man ställa en timer på hur lång tid det tar innan jag somnar, jag gissar på en kvart :-)


Hörs i morgon!


// Ankan



Ovido - Quiz & Flashcards