Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Är lite små grining!

Av Ankan - 2 februari 2009 18:35

Tycker inte om folk som lovar att dom ska ordna och fixa med saker och sen om när man kollar om de gjort det så har de inte haft tid! Men va fan lova inget du inte kan hålla och om det kör ihop sig ring då och säg det, det kan hända alla men att bara låta det vara gör mig riktigt irriterad.  Min chef hade lovat att hon skulle göra en sak till mig i fredags eftersom jag var tvungen att sitta i intervjuer hela torsdagen och fredagen. När jag tittar i vårt system idag så upptäcker jag att inget har gjorts och när jag frågar henne om det så svarar hon: Även om jag jobbat 24 timmar om dygnet hade jag inte hunnit göra det men varför sa hon då helt frivillig att hon skulle göra det? Det var dessutom hon som sa att det var så viktigt att det skulle göras senast på fredag! Nu blir det jättestruligt, skönt att veta att det inte är mitt fel i alla fall och det är chefen som kommer att få boka om alla kostnader, kan hon ha!

Jag väntar fortfarnade på att jag ska få mitt nya anställningskontrakt från henne, just nu så har jag inget anställningskontrakt alls, har bara väntat i 1 månad men det kanske inte är så viktigt det heller. Vad trött jag blir!!!!!


Måste ju ha lite positiva saker också:

Här kommer mitt favoritcitat:

Livet ska INTE vara en resa mot graven med målsättning att anlända i attraktiv och välbevarad kropp.Utan snarare en sladdninng in från sidan, med chokladkakan i en hand och ett glas vin i den andra med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker:
-WOO HOOO vilken jävla åktur!!!


// Ankan

 
 
Ingen bild

Stina

2 februari 2009 22:09

Jadu, nog kan man reta upp sig på folk ibland. Det där kontraktet är ju rätt viktigt, ligg på om det...

 
Ankan

Ankan

2 februari 2009 22:51

ja nu tänker jag tjata öronen av henne.

http://ankanochkakan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards