Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

det gör ont det gör ont det gör ont......

Av Ankan - 24 februari 2009 22:13

det gör ont en stund på natten och mest hela dan! Har en sjujävla tandvärk, började lite smått i bilen på väg hemfrån från Stockholm och nu har det ökat för varje dag som går. Har käkat Alvedon och hoppats på att det ska gå över men icke sa nicke! Var iväg och tränade i alla fall men nu värker det som satan, får bli ett tandläkarbesök i morgon.


Det är ingen bra dag idag, blev osams med Kakans pappa, jag slängde på telefonluren i örat på honom, undra hur många vuxen poäng det är på den? Vi brukar inte bråka ofta men idag slog han alla rekord, vill inte skriva här vad som hände men som ni förstår så brann det av ett par trådar i min skalle och det är inte ofta det gör. Jag funderar mest om han skriker när han skiter nu för tiden, han små stånkade när vi bodde ihop.


Nä nu ska jag ta min tandvärk, ett gäng alvedon och försöka sova. Denna natten kan bli lång...............


Kul att det blir kungligt bröllop!


Ha det gott!


// Ankan

   
 
malin

malin

24 februari 2009 22:23

hoppas det blir bättre...kika in på min blogg och lämmna en komentar

http://www.friidrottsmalin.bloggagratis.se

 
segsliten

segsliten

24 februari 2009 23:43

Hoppas du mår bättre imorgon! En extra stor kram, för det verkar du behöva ☺ ♀

http://www.permanentformsvacka.blogspot.com

 
Pia

Pia

25 februari 2009 09:14

Jeez, tandvärk OCH bråk samma dag!! Inget vidare, hörru! Hoppas du fått en tid idag för att åtgärda det.. Stackare!!
Kram!

PS. Tack för dina fina ord på min blogg. Jag blev såå glad! DS

http://anjocapi.blogg.se

 
Stina

Stina

25 februari 2009 09:55

Huga! Lät inte som någon kanondag precis...men när du fått bokmärke hos tandläkaren, lugnat ner ex-effekten och alvedonen gått ur kroppen, då kommer livet att leka igen:):)
kram

http://www.lurkarna.blogspot.com

 
segsliten

segsliten

25 februari 2009 10:44

Du har något inne hos mig!
Kram ☺

http://www.permanentformsvacka.blogspot.com

 
Ankan

Ankan

25 februari 2009 20:48

Tack för alla uppmuntrande ord, gulle er!
Tror tanden värkt sönder nu för jag har inte alls lika ont idag så det blev inget tandläkarbesök.

Kram på er!

http://ankanochkakan

 
Katti

Katti

25 februari 2009 21:14

fy, det är aldrig kul att bråka, oavsett med vem egentligen. och är det dessutom om pengar är det ännu tristare. Hoppas att löste sig. Jag kan oxå slänga luren i öra på min man, och vi är fortfarande gifta:-) Det får han ta om han är dryg och dum, min maken alltså.
Kommer gärna tillbaka och läser mer!
Jag gillar att läsa om andras vardag.
Ha det bäst och hoppas tandvärken ger med sig. Två alvedon och en ipren är rena mirakelkuren.

http://charmkatti.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards