Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Ankan - 11 mars 2009 21:51

I kväll kom mina föräldrar hit, dom hade bestämt sig för att hitta Kakans tandställning fast jag förklarat att jag letat överallt. Men 2 par nya ögon kanske skulle se något som jag missat men icke, dom vände till och med ut dammsugarpåsen fast det är en omöjlighet att den ens skulle komma in i slangen men de örat vill dom inte lyssna på.


Nu börjar denna tandställning gå mig på nerverna och Kakan gråter på kvällarna för hon vill ha den. Vart i hela helskotta är den ??????


Orkar inte tänka på den mer så jag tar mig an den utmaning jag fick av anjocapi idag:


1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
komma jämna ut sig sig till någon form av nollstreck.

(14 år till salu, en sann berättelse om 14 åring som säljer sex via nätet.

Jag kommer efter att ha läst denna bok kolla in allt Kakan gör på nätet när hon blir äldre!)
2.  Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid?
En hylla
3. Vad såg du senast på TV?
Den arga snickaren på femman
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Strax efter tio

Rätt svar är 22,07
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Nyheterna på 4:an
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Hämtade besikningsprotokollet i bilen så pappa vet vad han ska fixa eftersom jag fick ombesiktning.
7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? 
Kollade in bloggar.
8. Vad har du på dig?
 Jeans,t-shit och munkjacka
9. Drömde du något inatt?
Gjorde jag säkert men vet inte vad.
10. När skrattade du senast?
I dag när jag och mina kollegor i Västerås spelade in en film som ska visas på personalfesten.
11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
En platttv, tavlor och en hylla
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

När mina föräldrar satt och letade igenom dammsugarpåsen.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Funkar
14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Filmen vi spelade in med jobbet, även om den bara var tre minuter lång.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Snyta mig i chefens gardiner och beställa en resa lång bort :-)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Att jag hette Nordnes i efternamn tills jag var tre år.
17. George Bush?
Otäck gubbe
18. Ingen fråga?
Hur menar du nu?
19. -20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Har Kakan om jag skulle fått en pojk skulle namnet ha blivit Viktor.
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja absolut om kärlek eller jobb krävde det.
22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Ditt livs kärlek väntar på dig!
23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor?

Dom första fyra som läser det här, vilka det nu kan vara?

Ovido - Quiz & Flashcards