Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Ankan - 8 mars 2009 22:06

Detta fina halsband vill jag gärna ha, du hittar tävlingen hos http://levinda.blogg.se/2009/march/tavlingsdags.html

Av Ankan - 8 mars 2009 20:19

Tänkte visa hur vi bor, nu när det är nystädat och fint :-)


Ha en fortsatt bra söndagkväll.


// Ankan



Av Ankan - 8 mars 2009 19:57

Nu har jag haft storstädning på jakt efter Kakans tandställning men inte ett spår! Jag har slitit ur alla kuddar ur soffan, dragit ut soffan, dragit fram alla byråer, bäddat rent i sängarna, dammsugit bäddmadrasserna och givetvis titta under dom igen, letat i lådor, städat toan från golv till tak men icke. Jag vet att hon hade den i soffan sist sen åt vi och sen är den puts väck. Någon som har någon idè vart man mer kan leta ??

Tant Anna det är inte din tandprotes, det är Kakans tandställning!! Snälla, snälla, snälla ta fram den.

Av Ankan - 8 mars 2009 00:06

Nu har jag skrivit in viktiga datum i min almanacka.


Tjejvättern den 6/6, ska alltså fira nationaldagen gnässandes på en cykel.I Sverige vi kan ju inte fira den dagen i alla fall, tack vet jag mitt födelseland Norge dom kan det där med att fira.


Vansbrosimmet den 11 juli, då ska jag alltså trycka i min feta lekamen i något som sitter som en kondom på kroppen, den skyddar säkert lika bra mot barn också.


Lidingöloppet den 27 september, ska jag skumpa runt i skogen med en massa andra bruttor och jag som verkligen hatar att springa, det var väl också en anledning till att man blev handbollsmålvakt. Min kompis lärarinna har ett annat problem, hon blir alltid skitnödig efter ett tag när hon har sprungit och då trycker det verkligen på!

Så denna tur kanske kommer att gå riktigt fort i jakten på en toa eller också kommer vi att gå för att försäkra oss om att vi verkligen kommer runt.


Tjejvasan den 27 februari 2010, ska jag flå runt på skidor i tre mil, hoppas dom har after ski efteråt så man har något att se fram emot.


Nu kanske ni inte tycker att jag låter så motiverad men det är jag. Satan i gatan så stolt jag kommer att vara när vi kommer i mål på skidorna och som jag kommer att fira!!!



Imorgon har Kakan handbollsturnering hela dagen så vi vet vad vi ska göra.


Hoppas ni får en skön söndag!


// Ankan


Ovido - Quiz & Flashcards