Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Hemma hos reportage!

Av Ankan - 8 mars 2009 20:19

Tänkte visa hur vi bor, nu när det är nystädat och fint :-)


Ha en fortsatt bra söndagkväll.


// Ankan



 
 
segsliten

segsliten

8 mars 2009 22:26

Kul med openspace! För det är väl det du har? Jag tyckte mig kunna skönja ett delat kök och vardagsrum. En riktig Americanbar-anordning. Snyggt!
Kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
Ankan

Ankan

8 mars 2009 22:39

Kök och vardagsrum går i ett, huset är inte så stort, 67 kvm så det gällde att se till att det blev så luftigt och stort som möjligt.

http://ankanochkakan

 
Ingen bild

Stina

8 mars 2009 23:24

Vilket gulligt hus! och snyggt inrett...här har det inte hänt mycket de senaste åren när det gäller inredning, men jag håller på att planera att byta sovrum och då blir det nytt från golv till tak.

 
Veronika

Veronika

10 mars 2009 18:20

Men så fint du bor...helrenoverat ser jag. Är väggen borttagen vid trappen oxå. Är köket flyttat till baksidan? Känner inte igen mig alls. Jag tog ju hand om Anna i flera år.

http://verransblogg.bloggagratis.se

 
Ánkan

Ánkan

10 mars 2009 20:38

Verran: Ja allt är om gjort, trappen är flyttad, där man gick in till köket är nu toan, där köket var är mitt sovrum, där matrummet var är köket och går ihop med vardagsrummet.Kom förbi någon dag så får du se.

http://ankanochkakan

 
Anna

Anna

11 mars 2009 15:41

Tack för tipset om Holland.
Så fint ni har det hemma! Tapeten i sovrummet var verkligen urläcker!

http://husprojektet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards