Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Tack för att du finns!

Av Ankan - 6 mars 2009 22:12

Titta vad jag fick av Permanent Formsvacka idag, man ler med hela ansiktet och blir varm i hela kroppen när man får sådana saker. Hennes motivering var: Jag ger den till Ankan som förutom att hon skänker mig en massa goa skratt, skulle kunna behöva lite uppbackning mitt i all djävlighet.


Men hallå,tur för dig att du bor i Italien och är tjej annars hade jag nog vart förälskad i dig :-) Tackar och bockar! Jag ville även uppmana er att läsa hennes blogg, hon skriver jättebra och roligt! Jag skickar givetvis tillbaka den henne, börjar de likna  en klubb för inbördes beundran så är det precis vad det är:-)


Jag vill ge den vidare till Verrans blogg för hon har inspirerat mig att både börja träna och blogga.


Jag ger den även till Stina, för att hon skriver roligt och är en bloggvän som jag faktiskt gick i Lekis med men inte haft kontakt med sen dess men lärt känna igen via dumburken :-)


Sen ger jag den till anjocapi för jag skrattar alltid högt när jag läser bloggen, den får mig även att tänka till.


Sist men inte minst vill jag ge den till Vimmelmamman som kämpar mot sin skitsjukdom och orkar delge oss andra den med humor och eftertanke, kämpa på!


Länkar till dessa bloggar hittar ni till höger!


 Kramar till er alla!

 
 
Pia

Pia

6 mars 2009 23:22

Men oj, tack så jättemycket!! Jag blir ju helt rörd för en så fin award!! *ler med hela ansiktet*

http://anjocapi.blogg.se

 
Ingen bild

Stina

8 mars 2009 23:13

Tusen tack!
Vad kul! min allra första award:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards