Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Vad ska man göra idag?

Av Ankan - 15 mars 2009 10:09

Vad gör man en grå tråktig söndag? Ska städa lite sen ska jag åka ner till jobbet och få bort en del administration som jag ligger efter med. Det har vart jätte intensivt i en månadstid nu, har anställt 22 personer  och det är mycket uppgifter som ska in i systemet som jag inte riktig har hunnit med men jag ska ta tag i det nu.Det är jätteroligt att vi kan fortsätta anställa personal i dessa tider, så det är nog ett lyxproblem att jag inte hinner med :-) 


Ska träna vid fyra, tänk att träningen är något man längtar efter nu och tur är väl det eftersom jag ska göra tjejklassikern. Lärarinnan kommer hit i kväll och vi ska anmäla oss till cyklingen så nu kommer det bli på allvar. Tycker faktiskt att det ska bli riktigt roligt! Måste bra fixa en cykel för jag tänker inte trampa runt på min tre växlade cykel i 9 mil.


Nähä om jag nu ska hinna med allt som ska göras idag så är det bäst att jag sätter igång.


Ha en bra dag!

// Ankan

 
 
Ingen bild

stina

15 mars 2009 11:33

Kul att det inte går utför på alla företag! Tror att det vore bra om media inte bara skrev om eländen och faktiskt också rapporterade roliga saker så inte så många ger upp:)

 
Veronika

Veronika

15 mars 2009 11:36

Gråtråkig...det ska ju bli strålande sol idag!

http://verransblogg.bloggagratis.se

 
Speja

Speja

15 mars 2009 14:39

Heja dig! Jag är imponerad av dina ambitioner. Verkligen.

http://www.spejasprov.blogg.se

 
segsliten

segsliten

15 mars 2009 19:17

Lovar du att du vilar i kväll?
Kram ☺

http://www.permanentformsvacka.blogspot.com

 
Pia

Pia

15 mars 2009 19:34

Nio mil??!! Du är inte klok på en enda fläck!!! ;o)
Härligt förresten att ni anställer istället för att varsla!! :o)

http://anjocapi.blogg.se

 
Ingen bild

Ankan

15 mars 2009 20:32

Speja: Jag är lite imponerad av mig själv faktiskt, men jag tycker det är så kul och jag gillar att klara utmaningar:-)
Stina: Jag tror att det kommer bli en grej i tidningen snart om att det är vissa företags som faktiskt anställer i dessa tider och det kan nog behövas :-)
Verran: Jag kollar ju aldrig in vädret på tv, är det grått när jag vaknar tror jag det kommer att vara det hela dagen :-)

 
Ankan

Ankan

15 mars 2009 20:36

Segsliten:Det blir inte många knop gjorda i kväll, jag lovar :-)
Pia: Du har helt rätt jag är inte klok och fick reda på när jag anmäld mig idag att från och med i år är det dessutom 10 mil :-)

http://ankanochkakan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards