Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Nu har jag koll igen!

Av Ankan - 18 mars 2009 23:17

Skjutsade Kakan till mina päron vid 18,00 tiden, åkte sedan tillbaka till jobbet och rensade upp det sista som var kvar på skrivbordet, kom hem för en timme sen.


Har packat väskan, tagit reda på vad hotellet heter, har fått mina tågbiljetter, har inte vart på bolaget men hittade några cider i kylen så nu är jag i fas igen. Måste bara komma ihåg att köpa strumpor i morgon för min tvättmaskin är säkert som era, käkar upp en strumpa! Har säkert 15 st omaka strumpor som ligger och väntar på sin make men den dyker aldrig upp, det är precis som med mig.


Vi kommer att vara ca 300 personer på festen på fredag, vi samlas från alla kontoren i Sverige. Det kommer att vara prisutdelningar under middagen om vem som varit 2008 års chef, säljare, kundansvarig, framgångsrikaste kontoret och så var det några fler priser som jag inte kommer ihåg. Det kontor jag tillhör är nominerad till priset framgångsrikaste kontoret, vi spelade in en plojfilm i förra veckan om varför vi blivit det. Vår film kommer att visas under middagen tillsammans med de två andra nominerade  kontorens filmer. Jag tror jag kommer att bli akut bajsnödig när de visar vår film och kommer sitta på toan tills den har visats klart, jag gör mig inte riktigt bra på film. Jag är vackrast när det skymmer och inte i strålkastarljus, så är det bara.


Nu ska jag ta mig en dusch och raka av mig vinterkostymen, där är ju snart vår.


Ha en trevlig helg när den kommer, hörs på söndag igen!


Kram

Ankan



 
 
Stina

Stina

19 mars 2009 09:09

Vilket kalas det blir! Skönt att ha lite kontroll tillbaka då, i alla fall i starten så man kan släppa loss lite utan våndor senare:) Filmen är säkert kanon...du får väl lägga ut den här så vi får se sen
Ha det gött!
kram

http://www.lurkarna.blogspot.com

 
Speja

Speja

19 mars 2009 09:52

Hihi, raka av sig vinterkostymen. Den var ny för mig. Och film. Vad spännande, men förstår om du planerar toa-besök. Svettigt men antagligen kul!

http://www.spejasprov.blogg.se

 
segsliten

segsliten

19 mars 2009 19:47

Jaha du, vinterkostymen...den hade jag helt glömt bort. Jag var där och pilla för någon månad sedan, men nu är det nog dax att ta ett par tag med lien igen.

Hoppas att det blir trevligt på festen och att du får ett bord med skymningsbelysning. Jag hoppas inte filmen är så lång, för vem vill tillbringa kvällen på dass?
Kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
segsliten

segsliten

20 mars 2009 19:38

Lycka till i kväll!
Kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
Pia

Pia

20 mars 2009 23:49

Åh, vad jag skulle vilja se den där filmen!! ;o)
Hoppas ert kontor vann!!
Kram!

http://anjocapi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards