Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Walking in my shoes....

Av Ankan - 23 mars 2009 22:02

Man tackar och bugar och blir glad i hela kroppen, tack snälla Segliten för denna utmärkelse. Nu önskar jag att jag fattade hur man länkar så här mitt i texten så att det bara står segsliten men jag är så trög att jag forfarnade inte kan det så det får bli på mitt vis: http://permanentformsvacka.blogspot.com läs läs läs denna blogg!


Var på stepen idag och provade nya skorna, dom funkade bra även där. Jag är en fruktansvärd tävlingsmänniska och har vart in på Nikes hemsida flera gånger idag och tittat hur det går för mitt lag, vi ligger på 6 plats nu. Vi har totalt fått ihop 21,34 km av dom har jag bidragit med 14,5 vart är dom andra?  Känner hornen i pannan växer på mig , måste skicka ett mail till mina lagkamrater i morgon och peppa igång dom, nu får dom ta och snöra på sig dojorna och kämpa för biljetter till OS i Vancover, jag VILL ha dom!!!!


Jag kan ge er ett tips: Tvätta er inte med hudkräm i duschen, det var som att ha smörjt in sig med smör. Blev en flottig hinna på hela kroppen som bara gick att få bort med kokhett vatten. Jag var väldigt noga skrubbad när jag väl fick bort det och röd som en kräfta på hela kroppen.  Fattar inte hur hudkrämen hamnat i duschen men jag fattar ju inte hur min kamera har försvunnit heller så det säger ju inte så mycket!


Har ringt hotellet idag men tyvärr den fanns inte där, shit måste köpa en ny direkt. Fick den av mina föräldrar i julklapp och jag kan ju inte tala om för dom att deras snart 40 åriga dotter supit bort den, nä det besparar jag dom och köper en likadan och låtsas som ingenting.


Hej hopp!

Ankan

 
 
segsliten

segsliten

23 mars 2009 22:41

Vinner ni resan så tycker jag att du ska få alla biljetterna, det verkar ju bara vara du som springer. Du skulle ju kunna ta med någon annan.
Förresten, du har inte tänkt på att ha grejen på dig hela tiden, så att den räknar varenda steg du tar? Sen kan du ju låna ut den till någon annan som ska ut och springa! Vad gör man inte för en gratis resa!

Jag skrattar på mig! Kroppskräm i duschen! Jag har gjort liknande tokerier, fast jag lovar, jag tyckte inte det var ett dugg kul...inte då i alla fall.
Kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
Speja

Speja

24 mars 2009 21:34

Hihi, nä vad elak jag är! Skrattar åt din olycka. Ha det fint ändå.

http://www.spejasprov.blogg.se

 
Ankan

Ankan

24 mars 2009 23:04

Tack för tipsen, ska testa skorna på jobbet en dag när jag inte träffar kunder eller kandidater.

Ni får gärna skratta år mig, brukar flina åt mig själv, fattar inte hur jag kan få till det hela tiden ;.)

Kram på er!

http://ankanochkakan

 
Pia

Pia

25 mars 2009 08:47

Partyprinsessa nr 1!! Kanske tur att paparazzi inte jagade dig!! ;o)

Hudkräm i duschen, ojoj.. du hade behövt Yes diskmedel för att få bort det!!

Men skitkul med skorna och ipoden.. vilken fräck grej!! Jag håller tummarna för dig!!

Jag är 42 och vårt län skiter visst i oss för jag har inte fått någon kallelse till mammografi.. Iofs grinar jag väl inte över det, men samtidigt så vill man ju ha koll på att boobisarna mår bra! :o)

Å stort Grattis till awarden, den är du väl värd!! :o)

http://anjocapi.blogg.se

 
Ingen bild

stina

25 mars 2009 14:42

´Vad bra du är för ditt lag, men hur bra är dom för dig??? Du får köra igång en peppningskampanj, börja med nån du tror du kan lyckas med, så kan ni båda dra igång övriga sen.
Lars tar ofta fel o tvättar håret med balsam, så du är inte ensam hahaha
kram Stina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards