Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Visa pattarna...

Av Ankan - 24 mars 2009 22:13

Ja i morgon ska jag göra det, vill inte men jag har fått en kalleale och jag ska på mammografi kl 9 i morgon. Kallelsen påminnde mig även att jag  fyller 40 i år men det är faktiskt 8 månader kvar dit vill inte bli påminnd om det redan nu! Det är jättebra att mammografin finns men det är det här med att visa sina privata delar för okänt folk, don`t like it!


Det är som när man går till gynekologen och man väl satt sig i den där hemska stolen som gör att särar på bena som aldrig förr och gynekologen säger: Kan du komma lite längre fram i stolen men vad fan ska dom lukta på den också, känns ju som man sitter med hela skäggbiffen mitt i näsan på dom.


Ja vi får se i morgon vad jag har för upplevelse av mammografin i morgon, vet i alla fall vad jag ska blogga om då.


Sov så gott!

Ankan

 
 
segsliten

segsliten

25 mars 2009 14:25

Gjorde mammografi för ett par månader sedan...Bläää! Satt de inte löst på kroppen innan, så gör de det garanterat nu! Fan vad de drog!
Kram ☺

http://www.permanentformsvacka.blogspot.com

 
Ingen bild

stina

25 mars 2009 14:56

Jag var på tuttkontroll förra veckan, det var inte så farligt. Det var en trevlig proffsig sköterska. Och vi förstagångare hade rätt kul i väntrummet:)

 
Veronika

Veronika

25 mars 2009 16:25

Eller så säger gynekologen...-Det ser så fint ut!

http://verransblogg.bloggagratis.se

 
nipe

nipe

27 mars 2009 22:14

haha, ja det säger de ju alltid! Själv vill man ju liksom göra precis tvärtom, backa bak.

http://enlitenplatsietern.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards