Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Oh Shit!

Av Ankan - 29 mars 2009 10:08

Min Iopd till mina träningskor har pajat, den är helt död går inte att göra något, displayen lyser svart svart svart och det ger mig ångest med stort Å. Det beror inte på att batterierna är slut för den är full laddad.Vet att detta är en skit sak i det stora hela men jag leder ju tävlingen och jag vill inte ge bort den ledningen utan att ha kämpat om den i alla fall.

Igår kväll letade jag på nätet vilka som säljer lika Ipod som min och den säljs på Elgiganten och till min lycka finns den butiken i min by. Håll nu tummarna att dom har den hemma, jag kommer att hänga på låset kl 11,00. Får skicka min trasig Ipod och kvitto på den nya till mitt företag så får dom lösa det, dom har garantisedeln kvar på huvudkontoret och jag tänker inte vänta 1 vecka på att dom fixar ny till mig för då är loppet kört.


Nu har min kamera anlänt från Götet, inte en repa på den och den fungerar, puh! Lämnar tillbaka den jag köpte, har inte ens packat upp den ur kartongen, tar dom pengarna till Ipoden så länge.



Här i Dalarna är det så grått och mulet i dag inte ett tecken på att det kan bli vår snart, har dessutom fått snö både i torsdags och fredags och igår regna det. Jag vill ha VÅR NU! Ska gå ut och lägga av ett Ronja Rövardotter vrål så kanske våren som är i Italien kan visa sig lite här med.



Ha en bra dag

// Ankan

 
 
segsliten

segsliten

29 mars 2009 11:13

Får du samma kod då så att du registreras?

Jag har inte publicerat din kommentar då du kanske vill ha mejlen hemlig.
Kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
Ingen bild

stina

29 mars 2009 17:07

Har du provat återställa Ipoden?
Jag trodde min pajat förut men den hade bara hängt sig: Lås och lås upp knapplåset först. Sen Trycker du ner Meny knappen och mittknappen samtidigt och håll intryckt i 6 sekunder tills Apple-logotypen visas och vips funkar den igen....förhoppningsvis:)

 
Pia

Pia

29 mars 2009 17:17

Åh, jag hoppas att du fick tag i en ny!!
Kram på dig!!

http://anjocapi.blogg.se

 
Veronika

Veronika

29 mars 2009 19:42

Nej, är den sönder! Det får ju bara inte hända. Hade inte du den på dig på träningen idag? Tyckte att jag såg någonting på din arm!

http://verransblogg.bloggagratis.se

 
ankan

ankan

29 mars 2009 22:43

Fick tag på en ny Ipod och det funkade att föra över km till tävlingen, tjohoo!
Segsliten glad om du ej visar min mailadress :-)
Stina jag hade provat att göra som du skriver men det gick inte ens att göra så tyvärr.

Kram på er!

http://ankanochkakan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards