Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Tjohoo!

Av Ankan - 29 mars 2009 21:58

Fick tag på en ny Ipod, tjohoo. Hade med mig min gamla till affären med dom fattade inte heller vad som hänt, det går inte att restarta den var verkligen helt död.


 När jag satte mig i bilen och skulle åka från affären kom jag på en sak, jag tror jag har dränkt den första Ipoden i tuttsvett! I går när jag var och tränade så hade jag med mig Ipoden men visste inte vart jag skulle ha den då jag inte hade några fickor på träningskläderna så jag la den in i behån! Det kanske inte var någon lysande idè så här i efterhand för det var efter den träningen som den la av helt! Jag svettas som en gris när jag tränar, det är som om någon sätter på en dusch, det droppar av mig, skit äckligt men det är inte mycket jag kan göra åt det. Så det är ju mycket möljlig att min svett dess salter fått Ipoden att storkna. Efter den tanken gick jag in till affären igen och köpte mig ett fodral som man sätter Ipoden i och sen sätter man fodralet på armen, lika bra att ta det säkra före det osäkra. Provade den nya när jag kom hem och det funkade att tanka över km till tävlingen, var lite nervös att det inte skulle fungera-


När jag tänker på hur mycket jag har tränat den här veckan så blir jag lite imponerad av mig själv för jag har:

Gått/sprungit 65,6 km

Vart på 2 steppass

Vart på ett Body Attac pass

Vart på ett Pump pass


Jag ger mig själv en klapp på axeln då det faktiskt är mindre än tre månader sen soffpoatisen blev utkastad härifrån och nu är jag verkligen på G.


I tävlingen ligger mitt lag trea, tätt efter tvåan, ettan har ryckt och är 20 km före oss nu men det är inte så mycket eftersom vi är många i laget, bidrar alla med några km är vi snart i kapp och förbi.

Jag ligger två nu, det är en tjej som måste ha mörkat med sin km, för hon var 6 eller sju innan och idag leder hon med 20 km! Det är inte långt ner till plats 3-7 så nu jäklar lär man ligga i ännu mer.


Ha det gott!

// Ankan




 
 
T

T

29 mars 2009 23:04

Hahahahaaa!!! Dränkt i tuttsvett! Tjoohoo! Jag tror jag dör av skratt! Det vore nåt att förklara i affären.
hoho...fnissar på mig.
Men jag måste säga att jag är imponerad. Jag skulle ha varit död för länge sen om jag hade torterat min kropp på det viset.;D

http://modestymom.blogg.se

 
T

T

31 mars 2009 23:00

ABSOLUT! För de kommentarerna ska hon ha uregångsförbud tills hon är 18!!!!! ;D

http://modestymom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards