Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Pinsam!

Av Ankan - 30 mars 2009 21:36

Kakan har allt som ofta börjat säga att jag är pinsam, jag pinsam I don`t thinks soo, i dag har jag dessutom vart det två gånger. Första gången var när jag skjutsade hem Kakans kompis som vart hos oss och lekt ( nu är jag säkert pinsam igen för det heter säkert inte leka utan något annat). När kompisen hoppade ur bilen sa jag; Hej då och tack för i dag, jag såg hur Kakan börja stirra på mig och det första hon sa var när bildörren slog igen var: Varför sa du så där, du är ju pinsam! Vadå pinsam vad sa jag för fel undrade jag? Men hallå så där säger man typ på dagis när man går hem, säg aldrig så någon mer gång lovad det! Mmm jaha okej då jag lovar svarade jag.


Andra gången var när vi kom hem, jag skulle ut och gå och Kakan skulle cykla med mig. När vi kommit en bit så stannade Kakan och skulle knyta skosnöret och jag fortsatte gå vidare, jag tyckte att det gick så lätt så jag börja springa. Rätt som det var så kom Kakan cyklande förbi mig och tvärstannade framför mig; Vad gör du mamma? Jag springer ser du inte det?

Men gud vad pinsam du ser ut, din rumpa bara dump dump när du springer.

Jaha min rumpa bara dump dump är det pinsamt? Ja, den darrar liksom ser jätte konstigt ut. Se där ja man är inte bara pinsam man har en rumpa som dump dump och darrar också. Tror jag ska ta alla hennes pengar och hon ska få utegångsförbud till hon är 18 för dom kommentarerna!


Ha det bäst!

//Ankan

 
 
segsliten

segsliten

30 mars 2009 22:55

Nu var du PINSAM igen och lade ut det här på bloggen. GUUUUUD vad pinsamt! Sånt här kan man ju inte berätta för folk. JEEEEZUS du är ju bara för mycket!

Hahaha! Undrar när mina klimpar ska börja med sånt?
Längtar inte!
Kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
Pia

Pia

30 mars 2009 23:19

Ja tusan, det är väl det minsta hon ska få i straff!!! ;o)
Kram!

http://anjocapi.blogg.se

 
Ingen bild

Stina

30 mars 2009 23:37

Hahaha att vara pinsam kommer nog ingen mamma undan:) Men personligen tycker jag att det tvärt om är glädjande när man ser tidigare soffpotatisar (som jag själv också) är ute och rör på sig. Det ger inspiration, kanske har du tur och "dumpar" förbi nån snygg manlig figur som kan haka på ;)

 
Helene

Helene

31 mars 2009 21:35

Har kikat in här lite då och då.
Normal gillar jag inte bloggar med mycket text och utan bilder, men din blogg är jätte bra! Du skriver om episoder som är så roliga :-D
Blir nästan alltid full i skratt när jag läser om dina bravader!

http://heleneeriksson.blogg.se

 
segsliten

segsliten

31 mars 2009 23:16

Jag ville bara skicka en liten kram!
Kram ♥

http://permanentformsvacka.blogspot.com

 
segaliten

segaliten

1 april 2009 21:37

Du har något inne hos mig!
kram ☺

http://permanentformsvacka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankan - 18 juni 2009 23:25

Vill önska er alla en riktigt trevlig Midsommar. Tack snälla segsliten för ditt stöd, men jag tycker du kan slappna av lite  med tummar och tår, tävlingen håller på till sista oktober. Annars kommer du få det väldigt jobbigt, jag vill ju inte att din...

Av Ankan - 14 juni 2009 22:09

Här kommer ett litet inlägg fast jag har sommaruppehåll, ett litet gästspel kan man kalla det för. Fast om man tänker på vädret så är det ju höst och jag godkänner mig själv att skriva lite. Förra lördagen bar det av till Motala för att avverka förs...

Av Ankan - 28 maj 2009 21:48

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta sommarlov från bloggandet. Jag hinner inte med det nu och om jag hoppas jag kommer tillbaka till hösten uppvilad och med stor inspiration igen, Ha en underbar sommar och var rädda om er!   Kram Ankan ...

Av Ankan - 19 maj 2009 22:31

Läste Tesstamentets blogg i går och skrattde högt åt hennes beskrivning på en moppefärd hon gjort. Jag kom då att tänka på min första och det kan hända att det var den sista moppefärd också. Jag och några kompisar hade cyklat från badplaten till kios...

Av Ankan - 18 maj 2009 21:46

I dag har jag vart på säljkurs på huvudkontoret i Stockholm, den var både bra och nyttig När kursen startade fick vi göra en kortare presentation av oss själva, vart vi kom ifrån och vad vi jobbade med. När jag presenterade mig sa kursledare- Jaha de...

Ovido - Quiz & Flashcards